Damp

Postat:  2012-04-11 - 21:19:41 © ..


Jag får damp på Samantha... hon lyssnar inte ett skit på lilla jag som sitter på ryggen och hänger med, jag blev riktigt irriterad på henne så jag smällde till henne en gång. Hon sparka tre gånger sen sket hon i det, så jag smällde till en gång till och sur va jag kan ni tro! Hon lyssnade lite grann... fortsatte jobba henne i låg form och sen gick det bra!
Chakira var som vanligt mysig, glad och ja underbar lilla häst :')♥
Rykta henne, gav henne morötter och sådär... hon har blivit super fin :D
Men nu ska jag plugga ännu mer -.- hörs mer i morgon! Kram ♥
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin