Duktigt.

Postat:  2012-04-09 - 21:10:38 © ..


Hej!
Kom hem för typ 1 timme sen, men min bror hade datan.
Men i stallet så longera jag C och i dag var hon jätte duktig, super glad Emma här ja!
Efter det klippte/ryckte mamma hennes man och jag longera Samantha, hon var lättare att longera ;) och när jag kommer upp till stallet så har mamma kuttat av HALVA mannen ;o hennes tjocka, halvlånga men bruna slingor, man är borta :'( haha, nej skoja, men det blev väl fint!
I morgon är det skola i gen, sen efter stallet. C ska vila, antingen longerar jag Samantha eller så rider jag, får se hur vädret är :)
Men vi hörs innan jag går och lägger mig, kram ♥
C är sur på mamma xD.
      Kategori: Allmänt
      1 kommentarer



Kommentarer
C`s matte

Du ville ju stubba henne...Hon blev fiiiin <3

2012-04-10 - 08:44:29

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin