frukost.

Postat:  2012-04-07 - 11:32:39 © ..


Har ätit frukost, kollat dom "oblikatoriska" bloggarna ;) och lyssnar på musik... Nu ska Oliver ha datan och jag ska smsa Michaela och byta om till ridkläder, sen får jag se :)
Jag tänkte fråga er en grej!
Vad vill ni jag ska blogga om och hur tycker ni bloggen är? Är den tråkig, rolig, dålig uppdaterng, vill ni ha mer uppdatering, frågestunder, tips från något, hur Chakira och Samantha är i sättet eller rida? NU HAR NI CHANSEN ATT SÄGA VAD NI VILL JAG SKA GÖRA FÖR ATT BLOGGEN SKA BLI ROLIGARE! OM NI INTE KOMMER MED NÅGOT TIPS SÅ BLIR DET JU INTE BÄTTRE... SÅ KOM I GEN NU!
Bloggar snart! ♥
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin