Kanske kan ladda upp filmer :D

Postat:  2012-04-08 - 22:01:54 © ..


Hejsan!
Har fixat så jag kan kanske ladda upp filmer, ska se i fall mamma ska med ner till stallet så hon kanske kan filma lite när jag rider Samantha eller när jag longerar C :D
Men i fall hon inte följer med så fixar jag det själv!
Kanske blir lite roligare med filmer och sådär så det inte bara blir en massa bilder på när jag rider och sånt tråk, för det blir ju alltid samma sak ;)
Men får se i morgon om det går, men nu ska jag och Anton gå ner och kolla ponnyakuten som jag missa i dag, och sen den nya Tintin filmen, så vi hörs mer i morgon! Kram ♥
Hur kommer min lille sessa passa i stubb? ;)
Jag vill testa ha det på henne, men är rädd att jag komemr förstöra hennes man för alltid, vågar man?
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin