Sista inlägget här!

Postat:  2012-04-12 - 21:54:19 © ..


Nu blir det sista inlägget här, har precis kommit hem från stallet typ... red Samantha red lite över bommar och gud vad pigg hon va :D hon tyckte det var super kul!
Ska se om jag kan hoppa någon dag. Sen red jag C, åh vad hon ska bråka... så jobbigt, hon höll på att slå med huvudet, sparka och stegra. Men nu bytar jag blogg, ska fixa filmen nu och lägga in den på den nya :D
Så från och med nu hittar ni mig, Samantha och Chakira på: http://www.lifebychakira.bloggplatsen.se
Ses där,♥
      Kategori: Allmänt
      2 kommentarer



Kommentarer
Anton

Hej emma:) du behöver lägga in bilder på Matilda med<3 skriv ditt nummer så kan vi smsa (: <333



Puss;*^^ vi ses i skolan snygging :) hihi love yuo!!:)

2012-04-17 - 21:21:33
German

Wtf fisch :/ hahahaha:O

2012-04-17 - 21:24:03

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin