Ska träna till prov.

Postat:  2012-04-11 - 16:13:45 © ..


Hej på er!
Har inte hunnit blogga i dag... skolan och allt sånt ju :(
Men nu är jag i alla fall hemma och ska träna till prov i svenska som vi ska ha i morgon, tråkigt eller vad?
Sen efter blir det stallet, ska se om jag hinner rida Samantha lite, C vilar i dag också och i morgon blir det att rida henne... :D Asså jag börjar tycka det är skit tråkigt att rida på Samantha nu... jag gör SAMMA sak om och om i gen, och jag får inte hoppa på ridbanan ingenting -.- vill verkligen ha en egen gård och göra va f*n vad jag vill... (ursäkta mitt gnäll) men det får man väl göra i bland? ;) haha.
Men nu ska jag träna, hörs! ♥
(Nya bilder i dag tror jag)
      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin