Tråkmånsar!

Postat:  2012-04-07 - 18:54:58 © ..


Hejsan!
Hemma från stallet, red C lite, hon har blivit jätte konstig :/ hon är ju somsagt JÄTTE stel i höger varv så jag böjde henne innåt lite i varje hörn och gjorde bara nån ensaktad liten volt, hon tyckte inte riktigt om mig... för hon sega sig så jag blev förbannad... hon lyssna inte alls på höger tyglen inte på skänklarna ingenting så jag blev irriterad på henne och skulle få fram henne i trav men det ville inte hon så hon sparka... och det var droppen på det ridpassaet men fick fram henne i trav sen orka jag inte! Hatar när hästarna INTE är sammarsbets vilja... Samantha var likdan när vi red ut i dag (igen) xD.
I morgon ska Samantha Vila, C ska nog gå lite... får se, Hamilton ska vila!
På tal om en annan sak!
Alla ni bloggläsare, ni är sjukt dåliga på att kommentera... om ni inte gör det så blir inte bloggen bättre, utan sämre!
Statistiken är SJUKT j*vla dålig, det är sjukt tråkigt att blogga då! Det kanske ni själv vet som har blogg, man bloggar så fort man har tid, men ingen kollar, ingen kommenterar... då vill man bara lägga av!
Funderar skarpt på att lägga ner bloggen... !

      Kategori: Allmänt
      1 kommentarer



Kommentarer
Ellen

Men Emma då! Jag läser den så fort jag har tid!! :)<3

2012-04-09 - 15:38:55

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin