Svar på kommentar.

Postat:  2012-04-08 - 22:07:30 © ..


Jeantte om Nya saker till C.:

Bra med B-vit, men du behöver kanske avmaska, unghästar behöver det mer än gamla. Man kan ta träckprov och så får du reda på vad du ska ge för avmaskning. Jag tog det på alla mina förra året och det blev bra. Annars kolla analysen på höt, för förra året var ett dåligt höår. Många måste fodra extra. Hoppas hon tar sig i vikt.
PS du efterlyste ju kommentarer så här kom en. Hade lite tid över och hamnade vid datan.
Hälsa alla!

Svar; Ja, vi var inne och kolla om det, stod att det var bäst att göra det i mitten av maj så det ska vi fixa då :)
Ja... hon är ju lagom om magen nu eller vad man säger, men jag tyckte bara det verkade så konstigt att hon bara gick ner i vikt så hux flux och så mycket. Men hoppas det blir bra nu :)

Ja det ska jag göra!
Hälsa alla hos er också... :)

      Kategori: Allmänt
      0 kommentarer



Kommentarer

Ditt namn:

Din meljadress: (Visas bara för mig)

Din hemsideadress/bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Trackback


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv!



 Allmänt

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

 Fotografi

 Namn på kategorin
 Namn på kategorin
 Namn på kategorin

2012

  Januari | Februari | Mars
 April | Maj | Juni | Juli | Augusti
  September | Oktober | November | December




 Viktoria Kjellin